بازاریابی پارتیزانی روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است......
ادامه مطلب ...
هنری فایول یک مهندس معدن فرانسوی بود که به طور مستقل از جنبش مدیریت علمی امریکایی، یک تئوری عمومی درباره مدیریت بازرگانی ارائه نمود....
ادامه مطلب ...سوئیفت
(به انگلیسی: SWIFT) و به طور کامل: جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی ......
ادامه مطلب ...
سبد سهام یا پُرتفُوی (به فرانسوی: Portfolio)
ترکیبی مناسب از سهام یا سایر داراییها است، که یک سرمایهگذار آنها را
خریداری کرده است......
ادامه مطلب ...
نظریه برتری نسبی در طول ربع اول قرن ۱۹م در نوشتههای اقتصاددانان کلاسیک حقیقت پیدا کرد........
ادامه مطلب ...
هدف :
آنالیز بازار ، مشتریان ، رقبا، ارایه استراتژی های بازاریابی تولید فروش و تبلیغات، ارتباط با مصرفکنندگان، تولیدکنندگان، خریداران، مدیران بازاریابی و در کل عموم مردم......
ادامه مطلب ...